I left Schiphol

Toen ik zaterdag mijn dochter en haar man afgezet had aan Schiphol om 7.30 u ‘s morgens, had ik geen zin om in één ruk terug naar België te rijden (2.30 u als het verkeer mee viel). Dus besloot is eerst in een wegrestaurant een kop koffie te drinken en een croissant te eten. Daarna vertrok ik richting het strand.

When I dropped my daughter and her husband at the Airport of Schiphol at 7.30 am in the morning, I did not wanted to drive back to Belgium in one long drive (2h30). I decided to drink first a cup of coffee and to eat a croissant in a roadhouse. Then I left for the beach.

 

Scheveningen-jd

32 thoughts on “I left Schiphol

  1. Wat een knappe, bijna hyperrealistisch foto Joke!!!
    Je bent dus eventjes je dochter kwijt? Hopelijk heeft ze een fijne tijd en komt beladen met heerlijke herinneringen bij jou terug!

  2. Op die tijd had je er waarschijnlijk nog wel langer over gedaan ook.. hartstikke spitsuur! Maar Scheveningen? da’s dwars door Den Haag!.. brrr.. doe ik je niet na hoor.. ik haat rijden in Den Haag! 🙂
    Mooie aparte foto!
    Groetjesss!

  3. Het nuttige aan het aangename koppelen Joke heb je goed gezien en het zal vast deugd gedaan hebben. Even tot rust komen na zo’n lange rit doe je best in de natuur.Prachtige foto van het strand

  4. Betonnen constructie en dat vreemde structuur van het zand, maar het zo spannend om naar te kijken

  5. Had ik dat geweten, dan hadden we even kennis kunnen maken wij wonen net tussen schiphol en het strand.
    Mooi aparte foto van het strand!

  6. heen en terug zonder tussenstop zou ik ook niet doen Joke..

    en je had nog de ganse dag voor je…

    die betonnen constructie komt me wel vreemd voor

    groeten

Schrijf met respect of een vleugje humor, je hebt beide in overvloed.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.