windy on the beach

Een heel winderig weertje zaterdag op het strand.

strand-jd

39 thoughts on “windy on the beach

  1. Wow Joke, je hebt dit winderig weertje aan het strand wel heel knap in dit beeld weten te vangen! Zelf vind ik dit een toppertje en ik hoop dat je nieuwe week ook een topper voor jou mag zijn…

  2. Uitkijken voor je lens dan.. mijn zoomlens bleef eens vastzitten toen ik foto’s maakte op zo’n winderig strand.. zandkorreltje ertussen! En ik vermoed dat het krasje dat er nu opzit ook door een zandkorreltje veroorzaakt is.
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

