35 thoughts on “who am I? – wie ben ik? (2 images)

  1. Heel mooie eenden fotografie wat ik mocht ontmoeten. Lijkt op een kruising van 2 eenden. Er zijn veel vreemde snuiters al hier maar naam weet ik niet.

  2. nou, ik heb al veel namen voorbij zien komen en laat het daar maar bij.
    ik zu het niet weten ook, maar hij staat daar wel heel parmantig mooi te wezen 🙂

  3. Heel mooi genomen dit eenden portret, Joke!
    Mooi die kleuren…
    Ik denk dat dit een zoals ze dat noemen… een ‘bastaard eend’ is… een kruisingen van wilde- en witte makke eend. 😉
    Lieve groetjes Anna

  4. Prachtig eendenportret.
    Maar in deze kleur stelling heb ik er nog nooit een gezien dus de naam voor mij een raadsel.

Schrijf met respect of een vleugje humor, je hebt beide in overvloed.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.