amanita muscaria-vliegenzwam

48 thoughts on “amanita muscaria-vliegenzwam

  1. prachtige serie van deze voor mij mooiste paddestoel die ik ken
    heel mooi hoe je de verschillende stadia hebt weten te vinden en te fotograferen

  2. Fabulous gallery.. The first mushroom reminded me of an caramel apple with popcorns on it… I used to have those ones when I was a kid and go to the park over here … no hallucinogenic effect, though 😉

    Best wishes and happy friday!, Aquileana D

  3. Op jouw reactie..
    Hihi.. het gaat wat ver om Rotterdam een dorpje te noemen hoor.. maar ik noem onze woonwijk ook altijd wel net een dorpje op zich! Het wordt ook wel ‘Tuindorp’ genoemd ook.. dus vooruit! 🙂

  4. Jouw knappe foto’s lijken wel uit een sprookje te komen: je verwacht elk moment een kabouter op de mutsen van deze zwammen te zien klimmen!

  5. …fotografie gezien door Joke, gewoon perfect, zelf wil ik deze mooie exemplaren ook wel spotten maar ben niet zo een goede “sporenzoeker” als jij Joke, ik geniet er van…groetjes van rené

  6. Het is leuk, maar niet cosmétible en je hebt een aantal grote composities hadden
    Heb een leuke avond

  7. allemachtig, deze zijn om ter mooist!
    ik smelt, nooit gedacht dat te doen voor paddenstoelen 🙂

  8. O heb je die deze maand allemaal gezien ? lijkt al wel herfst … zo mooi
    Hier nog volop zomer en niks paddestoel te zien 😉

Schrijf met respect of een vleugje humor, je hebt beide in overvloed.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.