34 thoughts on “weg jullie!

  1. Wat een spontaan kind, Joke ! En wat een fotograaf om dat vast te leggen…
    Lie(f)s.
    @Die laatste stoel, Joke, daar kan je heel gemakkelijk uit, maar dat wil je echt niet…
    en °…’50…

  2. Heeft hij nu al de teugels in handen? :))
    @ Ja ja precies het liedje dat ik ook in mijn hoofd had. Leuk!
    Had ze het liefst bij me op de achterbank geroepen :}

  3. Het Galgenbargje….De plek wordt nu gerestaureerd met geld dat werd ingezameld door IKEA. Hartstikke leuk….Agnès Over je foto.. vind je laatste foto’s prachtig… in zwart-wit vind ik ze misschien nog wel sterker… dit is ook weer een prachtige momentopname.. ben benieuwd naar de volgende foto….

  4. wat een scheetje,is dit ook nog een rusje ?
    schitterende reeks trouwens!
    gekeken naar weg van de wereld,?
    ging over een feest op het russische platteland,
    waar de stedelingen vluchten naar hun datscha’s .
    sterk volk!!!
    🙂 grtjs….

  5. Dit is weer een droom foto zo gaaf!
    Heel mooi belicht en dat koppie, ik smelt..
    Groetjes Cristien.

  6. …is er iets mooier dan kinderen…knap weer Joke, groetjes van rené

Schrijf met respect of een vleugje humor, je hebt beide in overvloed.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.