De oude Leiearm – the old Leie arm / 3 (5 foto’s)

En dan komt de grote vraag of we nu moeten omhoog spurten om op de spoorwegbrug te komen? Gelukkig heeft Anneke een idee dat de toegang wel eens aan de andere kant kan liggen en gelukkig wel.

And then the big question, should we sprint up to get to the railway bridge? Fortunately, Anneke has an idea that the entrance could be on the other side and fortunately it is.

Vanop de spoorwegbrug werpen we nog een laatste blik op de Leiearm.

From the railway bridge we take a last look at the Leiearm.

En dank zij Anneke moest ik niet met honger of dorst naar huis 🙂

And thanks to Anneke I didn’t have to go home hungry or thirsty 🙂

DANK!

26 jan. 2021

26 thoughts on “De oude Leiearm – the old Leie arm / 3 (5 foto’s)

  1. Heel mooie foto’s zijn dit Joke ! Ik weet uit ervaring dat het een beetje beangstigend kan zijn als je op die brug staat en er net een trein komt langs denderen. Want het is daar smalletjes en je staat dichtbij de sporen.
    Maar zo te lezen hebben jullie er fijne dag aan de Leie van gemaakt.

  2. Hoe meer ik zie, hoe meer ik overtuigd raak van de schoonheid daar…. misschien iets voor de komende zomer.
    Fijn weekend gewenst.

  3. Heel mooie foto’s
    Mag er niet aan denken dat we zo hadden moeten klauteren, was zo al genoeg ploeteren haha
    Heel graag gedaan

  4. Wat is daar mooie gebied om te kijken. Deze spoorbrug is een oudje. Tweede foto is zeker mooi natuurgebied.
    Prachtig foto’s van gemaakt. Fijn weekend gewenst.!

  5. Hahaa.. stel je voor dat je tegen dat talud op had moeten klimmen.. dat was een onmogelijkheid geweest..!
    Die doorkijkjes vind ik mooi.. An had er ook en deze met het kerkje vind ik ook prachtig.. net of er een lijstje om zit.

Welkom - Welcome

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.