Klein Duimpje – Tom Thumb

30 thoughts on “Klein Duimpje – Tom Thumb

  1. Kleintjes worden soms ook groot. Heb onlangs ook al veel ontmoet. Teken dat herfst komt maar ook dat de grond vochtig is. Ik kan bij elke wandeling genieten als ik hen weer ziet, maar niet dat ze hen soms vertrappen gaan als ze er nog maar net staan. Ik loop wat achter met de logjes zien en lezen maar zou later wel snel weer beetje bij wezen.
    Hier op het moment veel regentranen die polderland heel drassig maken. Groetjes en ik wens je mooie natuurmomenten.

  2. Zijn we in het kabouterbos? šŸ˜‰ Ja, de paddenstoelen zijn er vroeg bij dit jaar. Ik heb er ook al aangetroffen in mijn gazon šŸ™‚ Mooi!
    Fijne avondgroetjes, Heidi

  3. Ik was nog bezig met een antwoord op je vorige log te schrijven en lap, hier staat alweer een knappe foto die de herfst aankondigt, net zoals deze mooie paddenstoelen dat doen!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

