Action – actie

33 thoughts on “Action – actie

  1. Ze willen mevr. koe imponeren, maar die heeft er maar weinig oog voor… hahaha… Het levert wel een mooie actie foto op! 🙂
    Warme avond groetjes, Heidi

  2. Geweldig mooie fotografie van deze mooie dieren. Ik geniet steeds op je blog, dus ik kom wel eens vaker om het hoekje kijken. En als ik weer in België bent bij vriendin Catherine B, dan zal ik zeker ook eens wat gaan bezoeken met haar van enige plekjes die jij al heeft getoond. Ken veel nog niet zag ik wel. Dus dubbel bedankt.

  3. Mooie koeien. De ene koe is bijna kaal. Hoort het zo? Mooie foto. Tegen aan botsen kunnen te keer gaan deze koeien. Mooie actie foto…

  4. Apart ras! Maar je was er wel precies op het juiste moment hè.. hoefde je de actie niet te missen! 🙂
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

