paasbloemen – daffodil

23 thoughts on “paasbloemen – daffodil

  1. Prachtplaat van deze vrolijk stemmende voorjaarsbloeiers.
    Het gaat helaas nog steeds niet goed met die ellendige aandoening van mij. Mijn dagen worden nog steeds getekend door pijn. Binnenkort zal ik weer eens een stukje over die pijn, strijdlust en steeds weer vervliegende hoop schrijven. Maar zo vlak voor Pasen maak ik eerst toch even een rondje door weblogland om wat mensen te bedanken voor de meelevende reacties in de laatste maanden. Ook jouw reacties worden zeer gewaardeerd, Joke. Bedankt daarvoor en prettige Paasdagen gewenst! Hopelijk gaat het met jou intussen weer wat beter.

  2. Hoi Joke!
    Je laatste operatie was nu 2 weken geleden.. en?.. is het beter geworden? zal wel hè? die staaroperaties zijn tegenwoordig routineklusjes voor die oogartsen. Maar het blijft mensenwerk natuurlijk.. dus ik hoop dat het ook voor jou allemaal goed is verlopen!
    Groetjesss!

  3. Nu Pasen zo laat valt, zullen de narcissen allemaal al zowat uitgebloeid zijn tijdens die dagen vrees ik. Ik heb dat trouwens nooit ‘paasbloemen’ en zéker geen ‘paaslelies’ genoemd.. die naam kennen wij daar niet voor. Gewoon narcissen.. en deze twee staan er schitterend op, op jouw foto! 🙂
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

