blossom – bloesem

Click on a photo to enlarge – klik op een foto om te vergroten

42 thoughts on “blossom – bloesem

  1. Je ligt vast al op bed.. een beetje te bibberen, omdat je nú weet hoe het allemaal in z’n werk gaat! Maar kom.. er zijn echt ergere dingen om mee te maken hoor ( een blaasonderzoek op een onwillige stoel, die net een Eftelingattractie is bijvoorbeeld.. zelf meegemaakt! 😛 ) Denk gewoon maar vast aan de komende weken.. als dat laatste oog ook steeds beter wordt weer en je zélf ook weer voor de volle 100% van die schitterende bloesems kan genieten, omdat je ze weer véél beter ziet! Succes Joke! xxx
    Groetjesss!

  2. Prachtig Joke,
    heb je de lente in beeld gebracht, met deze lente bloeiers
    het zonnetje deed vandaag vol op mee………
    wens je het beste met je volgende ingreep.
    liefs een groetje
    Christiene.

  3. Altijd als ik bloesem zie wordt ik vrolijk 🙂
    Je laat hier een paar hele mooie foto’s zien van bloesem. Mooi soft en toch heldere, Prachtig!

  4. Zoals je weet ben ik zelf meer een stad/architectuur fotograaf, maar ik moet bekennen dat deze heel knap zijn!!!
    Hoe is het met de ogen?

    1. Ja ik weet het en ik hou van je stijl. Dank je. Morgen een tweede operatie. Eind april zou alles moeten tiptop zijn en krijg ik de waarden voor een leesbril want nu zit ik hier te sukkelen met een leesbrilletje van de Carrefour 🙂

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

