frozen river – bevroren vaart

leuvense-vaart-7015

36 thoughts on “frozen river – bevroren vaart

  1. Goede morgen Joke. Ai, ik ben hier precies een paar logjes ten achter geraakt, dat komt omdat ik reageer op de reacties bij mij en nu zag ik dat je dat al deed op een vroeger logje.
    Gelukkig kan ik hier met terugwerkende kracht van je mooie foto’s genieten waar je terecht fier op mag zijn!

  2. Vind het altijd zonde als het ijs er zo bijligt.. want dan kan er nooit meer op geschaatst worden. Maar voor een foto is het wél heel erg mooi! 🙂
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

