walking on ice – ijswandeling

leuvense-vaart-6980

37 thoughts on “walking on ice – ijswandeling

    1. Na twee cortisonespuiten in de heupen, 5 weken virale luchtwegeninfectie. Vermoedelijk door de cortisone en een hoestfles met suiker, mijn suikerspiegel ontregeld en heb ik tijdelijk een zwaardere cataract. Als die niet weg gaat of naar de toestand van ervoor is het operatie aan beide ogen….

  1. Hier in het natuurgebied ligt alles potdicht.Ik probeerde een gat te maken maar het lukte me niet en verder op het ijs ga ik niet.Heb toen wat aan het riet gesleurd en hoop dat de vogeltjes aan een beetje water geraken.Mooie foto en een hele vezameing beestjes op de verzamelplaats Joke

  2. Ah ja.. ik had al schaatsende meeuwen ook op m’n blog haha! Toen was het ook nog veel te dun voor mensen om erop te gaan.. en nu ongeveer wéér.. hoewel Jaxon vanmiddag nog wel op wat slootjes in het duingebied rond Rockanje gestaan heeft!
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

