Happy New Year – Gelukkig Nieuwjaar

nieuwjaar

67 thoughts on “Happy New Year – Gelukkig Nieuwjaar

  1. Mijn allerbeste wensen voor een goede gezondheid Joke en hopelijk gaat het nu de goede weg op. Moed houden he want als er zoveel dingen achter elkaar fout gaan ,verliest men de moed wel eens.

  2. Beter laat dan nooit hé , ‘k wens je alles toe wat je graag wil en kan doen, veel creatief plezier, reuze sport momentjes met je basketbal sloeders en vooral… een goede gezondheid.

    1. Ja Christiene, twee cortisone spuiten in de heupen, onmiddellijk erna 5 weken luchtwegeninfectie en nu weet ik nog niet of er mij twee cataract operaties te wachten staan. Dat zal ik dinsdag weten….

  3. Een prachtige foto met de rijp Joke.
    ook voor jou en al je dierbaren alle goeds en moois voor dit nieuwe aangevangen jaar 2017.
    Dat we maar weer van veel mooie (natuur) momenten mogen geniete.

    1. Voor jou ook Helma , door ziekte ben ik niet veel buiten geweest de laatste weken. Hoop nog veel mooie foto’s van jou te mogen zien en ervan te genieten!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

