Winter

winter-6779

41 thoughts on “Winter

  1. Wow Joke, dit is wel een heel bijzondere, mooie foto, top hoor! En ik hoop dat 2017 ook voor jou een topjaar wordt met niets anders dan vreugde en vooral een betere gezondheid dan die welke in het oude jaar had!

  2. Kijk deze foto is echt schitterend om te zien. Mooie rijpe foto is het geworden. Mooie blauwe lucht. Wij hebben steeds dagen lang mist. Geen pretje weer. Gisteren kon wel foto maken. Alleen in de mist. Het is niks aan.

  3. Winterse tafereeltjes zijn altijd zo bekoorlijk mooi hé. ze hebben zoiets ongrijpbaar ijl. Ik popel al voor de komende dagen 🙂

  4. Heel mooi, die berijpte tak tegen de blauwe lucht.
    Wij hadden gisteren een fraaie en fotogenieke strijd tussen zon en mist. Uiteindelijk heeft de mist gewonnen, want vandaag is het de hele dag grijs en tot een half uurtje geleden heeft het de hele dag gevroren.

    1. Ja inderdaad, ik ben maar tot in mijn tuin geraakt (nog niet genezen), maar prachtig. Zal je mooie foto’s wel tegenkomen denk ik 😀

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

