After the storm – na het stormweer

na-de-storm-4261

37 thoughts on “After the storm – na het stormweer

  1. …het beeld is kunst Joke, graag ontving ik van U, indien mogelijk, waar dit opgenomen is…de begraafplaats in het hartje van Libramont, waar ik onlangs was, staat vol met zulke prachtige grafstenen en puur om mijn fotografisch geheugen te testen vraag ik dit, het kwam mij onmiddellijk bekend voor…of ben ik verkeerd?

  2. het geeft goed weer hoe een mens soms erbij kan zitten, in de knoop met zichzelf, het niet meer zien zitten enz. Mooi vastgelegd met die bladeren om haar heen

  3. Zat jij er zelf ook zo bij Joke, na die storm?🙂 Ik vond het al met al hier wel meevallen.. en gelukkig maar want ik ben niet verzot op harde wind, vind het beangstigend, al dat natuurgeweld.
    Groetjesss!

  4. Erg mooi beeld. Ze is net als ik niet blij met zo’n stormweer.Chapeau dat jij je naar buiten waagde. Ik ben veilig binnen gebleven daar alle natuurgebieden niet toegankelijk waren.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

