Colors speak all languages. Joseph Addison

paddestoelen-3636

34 thoughts on “Colors speak all languages. Joseph Addison

  1. Joke je weet me telkens weer te verrassen me al dit moois
    maar jij hebt er het oog voor en natuurlijk de lens…….
    Wens je een mooi weekend!
    groetjes Christiene.

  2. Tonderzwam is heel mooi fotografeert Joke. Zeker heel klein Joke? IK heb deze soort nooit gezien. Ik kom weinig in natuur. Eigenlijk vind ik wel jammer. Wij hebben ook geen auto. Ik heb jou foto heel goed bekeken.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

