Silene – dagkoekoeksbloemen

bloemen-4

42 thoughts on “Silene – dagkoekoeksbloemen

  1. Heet dat zo? Ik ken de bloem natuurlijk wel uit mijn tuin maar de naam van dit mooi schepsel van de natuur die jij hier al even mooi op de foto wist te vangen, niet.

    1. Ja het gaat weer beter, ik klim nog altijd uit mijn groot zwart dal maar met de nodige hulp, de kleinkinderen zijn een troef alhoewel je je daar zorgen over maakt en ook de kinderen zijn er,de natuur fleurt mij op. We zouden samen nog eens iets moeten doen maar geen 10 km stappen 😀😀😀

  2. Prachtige bloemen. Ik heb ze volgens mij nog nooit gezien. Waar vind je al die bloemen? zo prachtig en je hebt er een schitterende foto van gemaakt.🙂

  3. Ik hou veel van de dof in foto’s, en jij kan het, dat weten we met zen allen ondertussen.
    Maar in deze had ik liever iets verder kunnen zien, een ietsjepietsje meer
    Uiteraard ‘geen kritiek’ maar eigen smaak vaststelling.

  4. Yep, het is weer een mooitje.🙂
    Eigenlijk wel benieuwd waar die naam vandaan komt.. koekoeksbloem. Eieren in andermans nestje leggen zal het wel niet doen.. of uit een klok schieten op het hele uur hahaha!
    Groetjesss!

    1. Ja ik moet telkens mijn gegevens terug ingeven om te reageren maar zal het nog eens nakijken bij jullie volgende logje.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

