Oostende – Ostend

Oostende

 

26 thoughts on “Oostende – Ostend

  1. mooie wit/zwart. Je legde de Mast vast, dat was het gebouw in mijn foto die ik enkele weken terug van op het belfort nam. Iemand noemde het een betonblok.

  2. Het zwart-wit past hier perfect bij Joke!
    OT: oei, je hebt precies veel last van die pijnlijke kaakbeeningreep… Courage meid en hopelijk ben je snel weer beter!

  3. Het is hier altijd zo mooi,… is weer een fantastisch logje.
    Misschien krijg ik binnenkort wat meer tijd en dan kom ik hier zeker terug; volgende week of zo …

  4. k vind het heel mooi zo!
    normaal ben ik meer voor kleur maar hier zou dat wat te druk zijn denk ik

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

