korenbloem – cornflower

korenbloem-7748

44 thoughts on “korenbloem – cornflower

  1. Eén van de mooiste ‘wilde’ bloemen die er bestaan! Helaas zie je ze niet zo veel meer, zeker niet langs de rand van bijvoorbeeld korenvelden, daar wordt nog altijd en veel gespoten…

  2. Tijdens een vakantie eens aan de rand van een (Frans) graanveld gezien.. mét klaprozen en boterbloemen.. zooooo mooi!! Ik zei tegen vriendlief ‘als je hier kunt stoppen kan ik de foto’s van m’n dromen maken’.. maar hij kon daar helemaal niet stoppen..! erg hè!🙂 Nu geniet ik dan maar van jouw mooie korenbloem hier!
    Groetjesss!

    1. Neen hier ook niet, ben er heel toevallig op gestoten. Ik was op zoek naar klaprozen en kwam een veld tegen met veel korenbloemen, mijn hart sloeg een slagje over…

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

