for all mothers – voor alle moeders

vergeetmijnietje-5335

29 thoughts on “for all mothers – voor alle moeders

  1. Ik vergeet m’n moeder ook niet!🙂
    Heb je laatste postjes allemaal even bijgekeken.. schitterende bloemenshots en kleine meerkoetjes.. genoten heb ik! Die gele velden zag ik op vakantie ook.. zo mooi hè!
    Groetjesss!

    1. Dank je

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 8 mei 2016 om 16:50 heeft Photography a way to live het volgende geschreven: > > >

  2. Een vergeet-mij-nietje, schitterend! Moest onze zoon dat ook maar doen, en niet alleen op Moederdag, we zouden gelukkig zijn. Maar deze mooie foto maakt veel goed, bedankt daarvoor en voor je lieve reactie Joke!

  3. Hello Joke,
    Myosotis symbole :Ne m’oublie pas
    Dans le langage des fleurs, le myosotis signifie l’amour sincère mais aussi l’inquiétude de ne plus être aimé.
    Myosotis bleu : Souvenir fidèle, ne m’oublie pas.
    Bonne idée de l’avoir en avatar !
    Bonne soirée

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

