groot koolwitje – cabbage butterfly (2 images)

groot koolwitje-2groot koolwitje-3

34 thoughts on “groot koolwitje – cabbage butterfly (2 images)

  1. Prachtig om te zien koolwitje vlinder. Heel mooie foto’s heb je gemaakt. Deze vlinder is niet zo groot. Het is middelmaatje volgens mij. Wel apart om te zien.
    En fijn weekend.

  2. Knap dat koolwitje op die gele paardenbloem gevangen Joke, mooie macro’s hoor!
    Zoals je ziet ben ik er terug en kan weer van je mooie foto’s genieten…

    1. Dat kan best, in natuurkunde was ik geen uitblinker

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 6 mei 2016 om 09:24 heeft Photography a way to live het volgende geschreven: > > >

  3. mooi!
    voor jou wilden ze dus al even stilzitten
    k zag koolwitjes; citroentjes en oranjetipjes maar één seconde ergens landen was te veel gevraagd🙂

    1. Soms veel geduld nodig maar had mazzel

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 6 mei 2016 om 09:20 heeft Photography a way to live het volgende geschreven: > > >

    1. Oei dan ben je mini

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 6 mei 2016 om 07:28 heeft Photography a way to live het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

