nieuwjaarswensen – best wishes

20150825-DSCF4082-2

44 thoughts on “nieuwjaarswensen – best wishes

    1. Dank je mijn allerbeste wensen voor jou!

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 6 jan. 2016 om 08:11 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

  1. Hoi Joke,
    dank je wel voor je wensen.

    Ook voor jou en al je dierbaren een heel mooi en liefdevol 2016.
    Dat je ook in dit jaar weer van veel mooie momenten mag en kan geneiten.

    Groetjes , Helma

    PS kennelijk ben je op de een of andere manier uit mijn bloglist verdwenen.
    Zal hem er opnieuw inzetten.

    1. Dank je!

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 5 jan. 2016 om 21:27 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

  2. Veel liefde en geluk in 2016 voor jou en al je geliefden, en vooral: een goede gezondheid en een grote zak vol met creativiteit🙂

    1. Voor jou ook, van harte!

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 1 jan. 2016 om 10:47 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

    1. Voor jou ook Johan van harte een geweldig jaar

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 1 jan. 2016 om 09:54 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

    1. Voor jou ook Pieterbie, genieten van je gezin en je reizen en een heel klein beetje werk 😀

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 1 jan. 2016 om 09:47 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

  3. Wow Joke, toen ik je blog opende viel ik bijna achterover bij het zien van deze wel heel schitterende foto! Als het komende jaar er even mooi uitziet als dit, dan zit jij op rozen!

    1. Dank je Gerda

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 1 jan. 2016 om 07:39 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

  4. dank je Joke voor je reactie en rijm

    een leuke wenskaart en foto heb je gemaakt.
    Heel fijne jaarwisseling en een goed begin van het nieuwe jaar.

  5. het allerbeste wens ik je Joke, dat vooral de gezondheid leefbaar is, dat je mag verder genieten van je lieve kinderen en kleinkinderen en ook een jaar vol creativiteit xxx

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

