Spanish cats

Spaanse kat-4282

31 thoughts on “Spanish cats

  1. Super chat en Balade !!
    Happy♪ ♫ • * ¨ * •. ¸ ¸ ¸ ¸. • * ¨ * • New♫ ♪ ♫ • * ¨ * •. ¸ ¸ ¸ ¸. • * ¨ * • Year 2016 ♫ ♪¸ ¸ ¸ ¸. • * ¨ *

  2. Prachtig rode kat om te zien. IK vind rode kat heel mooi. Kleur van deze poes is opvallend. Je kan makkelijk gauw terug vinden.
    Bij ons lopen buiten ook rode kater. Heel erg lief. Hij gaat overal achteraan lopen.

    1. Why not?

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 29 dec. 2015 om 12:13 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

    1. Geweest in september 😀

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 28 dec. 2015 om 22:35 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

  3. Schitterend Joke! Heel mooie kat (Malaga?). Mooie compositie, met aandacht voor de herfstblaadjes. Ook de achtergrond van de foto is prachtig, knappe textuur van de muur. mooi licht en heerlijk zachte kleurtjes. Het fotograferen heb je alvast niet verleerd.

    Bedankt voor jouw woordje op mijn blog, deed me waarlijk plezier!
    Ooooow, enkele nare zaken gebeurd dus, ik wist er niets van maar ik miste je wel op je blog!
    Die breuk lijkt me inderdaad een pijnlijke zaak. Wist niet dat dat zo moeilijk genas. Ik hoop dat er nu na al die maanden afzien toch licht aan het eind van de tunnel is.
    Bij mijn schoonbroer is onlangs ook lactose intolerantie vastgesteld. Hij sukkelde al lang met maagproblemen. Mijn zus is nu ook op zoek naar alternatieven, inderdaad niet gemakkelijk. Zo eet hij heel graag yogurth, mag dus niet meer.
    Fijn toch dat de kleinkinderen voor verstrooing hebben gezorgd!!! Kan me voorstellen hoe je van hen hebt genoten!
    Ik wens je heel snel beterschap, en dat je een pijnloos 2016 mag tegemoet gaan!
    Liefs, Hilde

    1. Dank je Hilde! Op FB bestaat een groep lactose intolerantie leden waarbij je kan aansluiten en je wel wat te weten komt en een app FODMOP.

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 28 dec. 2015 om 22:05 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

    1. Haha ik ook!

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 28 dec. 2015 om 19:57 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

