heron – reiger

reiger-8528

26 thoughts on “heron – reiger

    1. Begin september heb ik met mijn dochter een paar heerlijke dagen beleefd in Malaga.
      Na heel wat problemen met de maag werd er uiteindelijk lactose intolerantie vastgesteld, alvast één probleem opgelost maar nu nog wat zoekwerk met voeding.
      Tijdens een basketmatch heb ik een speler op mij gekregen en een breuk opgelopen in het heiligbeen. De genezing duurt maanden en belet mij ver te stappen. Een pijnlijke zaak!
      Er zijn ook toffe dingen gebeurd, redelijk wat tijd doorgebracht met mijn kleinkinderen en daar geniet ik altijd ten volle van!

    2. Ach jee, wat een vervelende dingen. Behalve dan het doorbrengen van tijd met je kleinkinderen, daar moet je zoveel mogelijk van genieten, want voordat je het weet zijn ze groot. 🙂
      Hopelijk verloopt het nieuwe jaar beter, Joke. Ik wens je alvast een rustige en veilige jaarwisseling en een goed begin van 2016!

  1. nice ! Zo te lezen heb je het één en ander meegemaakt . Zo ook je ‘heilig beentje ‘ ? Ik weet er ook alles van na mijn motorongeval ook een zware kneuzing .
    Ja dadde , da kan pijn doen en fotograferen al helemaal niet . sep – okt 4 weken rond getrokken in Peru met sociale projecten bezoeken heeft dat ook veel parten gespeeld. Maar ik had voor geen haar willen missen😉 ( ps mijn mailadres bestaat niet anders kan ik niks posten op je blog )
    Fijne einde jaar en gelukkige nieuwjaar ! Tot bloggen mich

    1. Wat een ervaring moet dat zijn, 4 weken Peru!

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 29 dec. 2015 om 13:04 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

  2. Prachtige weerspiegeling! je hebt ‘m er ‘schoon’ op!🙂
    Héél blij je weer te lezen Joke.. ik lees hieronder dat je nogal wat gezondheidsproblemen hebt gehad.. hopelijk snel er helemaal vanaf!!
    Groetjesss!

  3. Dag Joke, een mooie foto met die weerspiegeling, gewoon prachtig. Bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

    1. Begin september heb ik met mijn dochter een paar heerlijke dagen beleefd in Malaga.
      Na heel wat problemen met de maag werd er uiteindelijk lactose intolerantie vastgesteld, alvast één probleem opgelost maar nu nog wat zoekwerk met voeding.
      Tijdens een basketmatch heb ik een speler op mij gekregen en een breuk opgelopen in het heiligbeen. De genezing duurt maanden en belet mij ver te stappen. Een pijnlijke zaak!
      Er zijn ook toffe dingen gebeurd, redelijk wat tijd doorgebracht met mijn kleinkinderen en daar geniet ik altijd ten volle van!

  4. Wat een prachtige foto alweer. Lang geleden. Voor 2016 wens ik je een heel goede gezondheid en heel veel geluk en hopelijk kan je veel mooie foto’s maken waar we dan met z’n allen, heel veel kunnen van genieten.

  5. Schitterende weerspiegeling kon je op je foto vangen Joke!
    Je bent er dus toch nog… gaat het al wat beter met je? Ik hoop dat uit de grond van mijn hart!

    1. Begin september heb ik met mijn dochter een paar heerlijke dagen beleefd in Malaga.
      Na heel wat problemen met de maag werd er uiteindelijk lactose intolerantie vastgesteld, alvast één probleem opgelost maar nu nog wat zoekwerk met voeding.
      Tijdens een basketmatch heb ik een speler op mij gekregen en een breuk opgelopen in het heiligbeen. De genezing duurt maanden en belet mij ver te stappen. Een pijnlijke zaak!
      Er zijn ook toffe dingen gebeurd, redelijk wat tijd doorgebracht met mijn kleinkinderen en daar geniet ik altijd ten volle van!

    2. Ai, er is jou niet veel bespaard hé Joke… gelukkig zijn de problemen met de maag opgelost, je weet nu dat je de voeding moet aanpassen. Maar daar kwam nog een die breuk bij waarvan het genezingsproces zo lang duurde… Maar blij dat je zoveel aan je kleinkinderen had, dat is alvast een heel groot lichtpuntje in je leven hé… Volgend jaar beter meid, dat wens ik je toe uit heel mijn hart!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

