ferris wheel on the harbor

reuzenrad-4488

20 thoughts on “ferris wheel on the harbor

  1. Wauw.. prachtige sfeervolle foto! Ik denk tegenwoordig bij een reuzenrad eigenlijk altijd aan kerstmis.. omdat ik de laatste jaren de kerstmarkten in diverse Belgische steden bezocht en dan altijd even in zo’n rad ging. Dus ik zat even verbaasd te kijken naar dit rad, maar natuurlijk.. het kan gewoon op een kermis of zo ook hehe.. en in Londen staat ie het hele jaar.. wellicht in Malaga ook wel?🙂
    Groetjesss!

    1. Ja die reuzenrad doen mij pok aan kerstmis denken maar tegenwoordig in grote steden vind je ze ook al eens een heel jaar rond en hier is de kustsfeer erbij

      Verstuurd vanaf mijn iPhone

      > Op 26 sep. 2015 om 21:11 heeft Joke Devliegher het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

