after school

street photography-3725

28 thoughts on “after school

  1. Een heel knappe foto die een brede glimlach op mijn gezicht tovert😉. Mensen fotografie is helemaal jouw dada hé ?

    1. Ik varieer graag eens. Maar als ik dan straatfotografie doe ga ik er ook helemaal voor en probeer op te gaan tussen de mensen. Vind het in mijn eigen stad moeilijker dan elders🙂

  2. Wow, op het juiste moment gevangen Joke met het knaapje die lustig van de reling afglijdt en zijn vriendje die daar vrolijk om staat te lachen!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

