fluff

 

paardenbloem pluisje-1-2

 

24 thoughts on “fluff

  1. ha, daar zijn ze weer.

    OT: ik heb de trappen maar niet geteld die ik moest nemen om naar boven te gaan in het Vittorio Emanuele II monument. Het laatste stuk tot aan de top was met een panoramische lift. Maar daar heb ik voor bedankt: er stond een wachtrij en het zicht van waar je met de trap geraakte was ook de moeite.

  2. De gouden pracht is uitgebloeid,
    de kleine zonnen zijn vergloeid
    in zilveren lantaarntjes glimt
    hun licht, voordat het dimt
    waarna de wind het alom verwaait
    en weer nieuwe gouden zonnen zaait.
    © Natuurkieker
    … en jij maakte er een weer knappe foto van!

  3. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    100 wensjes allemaal uitgekomen🙂
    wat zijn ze toch mooi hé🙂

  4. Ook wat déze betreft was ik eigenlijk te laat terug van vakantie.. nu zal er volgend jaar wel een hausse aan paardenbloemen in de tuin zijn.. oh dearrrr!
    Wél heel mooi zo op foto hè!
    Groetjesss!

  5. Ik hou van druppels en pluizen en je hebt deze pluis dan ook heel mooi vereeuwigd .
    ik was ook al bezig afgelopen zondag maar je zal daar nog even op moeten wachten😉

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

