happy meal

 

 

vlieg-1-2

 

 

 

49 thoughts on “happy meal

  1. dit noem ik idd pas een happy meal🙂

    OT: I waited in the secret garden but the secret girl didn’t come. maybe she wanted to remain a secret.

  2. Hier ook al zo’n zweefvlieg.. fotorantje had er ook al eentje gevangen hehe maar ik zag er écht eentje gevangen worden op vakantie.. door een hagedis! Nu wilde ik maar dat ik zo goed kon fotograferen als jullie maar ben al tevreden met wat ik erop héb hehe.
    Groetjesss!

  3. Een prachtige macro foto met mooie kleuren, proficiat Joke, ik wens je een fijne dag toe. Beste groeten van Luc.

  4. Maar welke van de driehonderd in Nederland en Belgie voorkomende soorten zweefvliegen is dit?! Ik houd het, zolang iemand die er echt verstand van heeft mij niet verbetert, maar even op een snorzweefvlieg ( (Episyrphus balteatus).

  5. ah is dat toch mooi de voorjaarstinten van geel en groen en zo zacht . nice !
    Ik heb mij geconcentreerd op communicantjes van mijn zussen kleindochters en vrienden ,collega’s … fun !

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

