de Leie – the Lys

 

 

32 thoughts on “de Leie – the Lys

  1. Waar blijf jij het toch allemaal vandaan halen Joke? Steeds weer wordt ik bij het openen van je blog méér dan aangenaam verrast!
    OT: om op je vraag te antwoorden; de boekentoren zal inderdaad na restauratie voor het publiek worden opengesteld.

  2. Deze plek ken ik.. van wat Deinzer bloggers natuurlijk, want ik was zelf nog nooit in Deinze hehe.

    Ik heb trouwens nooit gedacht dat jij of wie dan ook ‘op z’n kop gevallen was’ hoor.. waarom zou ik?
    Groetjesss!

  3. Hmmm mooi….!!
    ze genieten met z’n allen van het heerlijke
    weer zo te zien!! prachtige collage heb je ervan gemaakt…
    heel mooie foto’s!!

    gr. Nieske

  4. Prachtige foto’s van bij ons en inderdaad, het blauwe bootje is het mooist. Goed, Joke, dat je uw geboortestreek niet uit het oog verliest!

  5. Het lijkt wel het zonnige zuiden. De bomen staan al veel meer in blad dan bij ons.
    Leuke serie, het leukst vind ik de boot, met het blauw en het blauwe huisje erachter. Het standpunt op foto 1 vind ik heel mooi! grtjs😉

  6. whaaa, prachtig, nog mooier door jouw ogen gezien
    k loop daar zo vaak🙂

    OT k snap het Joke, geen probleem, doen wat goed is voor jezelf – maar had wel leuk geweest je eens terug te zien🙂

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

