waddle , waddle , in a row

 

ganzen

 

 

39 thoughts on “waddle , waddle , in a row

  1. Leuk joke..om te zien bij ons in het park zie je genoeg gebeuren paartijd , genoeg jonkies te zien erg mooi om dit te aanschouwen
    fijne dag Gr van Marry en Cees

  2. Je jent die eenden knap in beeld gebracht Joke, mooie opbouw en scherp als wat, een heerlijk ding om te bekijken! En ik hoop dat je zondag even heerlijk zal zijn…

  3. leuke foto van deze verschillende ganzen, zo te zien op zoek naar eten, wat er volgens mij volop ligt, maar zal hun smaak wel niet zijn🙂
    leuk ook nog net dat stukje met water op de achtergrond, mooie foto

    Fijne Zondag.

  4. Hé Joke, ik zie je naam staan en niet meer: Mijn nikon en ik? Bewust daarvoor gekozen?
    Jammer dat het er niet drie zijn, verder geweldig

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

