Site UZ Sint-Pieter en Sint-Rafaël II

27 thoughts on “Site UZ Sint-Pieter en Sint-Rafaël II

  1. Het uz is een stad op zich of toch: zo groot dat je er kan verdwalen. Ik moest er nog maar zelden zijn en vind het niet aangenaam. Beton is mijn ding niet. Ik wist niet dat een gedeelte leeg staat. Knappe foto’s.

  2. knappe serie Joke, maar geen gebouwen waar je vrolijk van wordt, wat een blokken doos
    ik las een van de reactie over het torentje, en daar ben ik het helemaal mee eens, prachtige foto is dat.

  3. Van het kleine kerktorentje, dat zo goed verstopt is tussen al je foto’s geniet ik het meest.
    Vanuit dat symbool zijn al de andere gebouwen ontstaan…

  4. Natuurlijk zijn dit weer knappe foto’s zoals we dat van jou gewoon zijn… maar er gaat zo’n troosteloosheid van uit, moet je echt in deze sombere gebouwen weer beter worden? Ik hoop dus dat het om verlaten panden ging!

  5. Dag Joke, mooie collages van de twee oudste klinieken van Leuven. Ik ben geboren in Sint- Pieters. Ik wens je een fijn Paasweekend toe. Beste groeten van Luc

    1. Dit zijn ook klinieken, waarvan één nooit in gebruik werd genomen.

      > Op 2-apr.-2015 om 20:31 heeft mijnnikonenik het volgende geschreven: > > >

  6. Het laatste gebouw is wel helemaal in verval Joke.
    Verder is er ook niet veel kleur.
    Het groen ontbreekt ,)
    Mooie urban foto’s!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

