ivy – klimop

klimop-2352

44 thoughts on “ivy – klimop

  1. Hello Joke ,
    C’est le lierre qui est sur la devise de ma ville
    ” Je meurs ou je m’accroche”
    Toujours vert il résiste au frimas
    et sert de cachette au merle siffleur !

  2. Oei, ik sta blijkbaar enkele posts achter. Bij deze heb ik ze weer bijgebeend. De foto bij ‘I’m on fire’ is zeer knap, heel mooi licht-, vormen- en kleurenspel. Bij de zaaddoos heb je de textuur prachtig vastgelegd. En bij ‘Straatfotografie V’ valt me de symmetrie op, en altijd ook leuk hoe een fotograaf andere fotografen weet te vangen.
    Een fijne week Joke.

  3. ‘t is een koppige plant, onuitroeibaar bijna, en van de andere kant zo mooi dat het geen naam heeft.
    Jij hebt de klimop op een bijzondere wijze op gevoelige ccd gezet, lekker subtiel allemaal, met de kleine scherptediepte op de juiste plaats.
    Zo’n fotografie zie ik graag.

  4. Dag Joke, een prachtige foto van deze klimop , goed gezien van je. Ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

  5. Knap met scherpte en dof gespeeld in deze mooie foto Joke, e, ik hoop dat de nieuwe week even mooi voor je zal ogen!
    OT: om op je vraag te antwoorden, het geheel is zo’n 40 cm breed en 2o cm hoog

  6. Da’s weer heel ander blad.. maar ook een prachtige opname. Klimop wordt veel in bruidsboeketten gebruikt omdat het voor ‘trouw’ staat.. m’n eigen klimop is dat zeker.. trouw.. heb het nog niet zó lang geleden helemaal weggesnoeid, maar het is alweer helemaal terug! hehe!
    Groetjesss!

    1. Nou.. dát toevallig wel😛, maar ik bedoelde hier eigenlijk dat die klimop zo trouw aan míj is hahahaha!

  7. Hahaha, sorry. Ik schiet zo in de lach om je foto. Dat komt omdat ik hier in de tuin zo’n veertig meter lang bij 1.80 hoog aan klimop heb staan. Deze ziet er nog zo lief en onschuldig uit. Wacht maar….

  8. Mooie foto van iets waar ik geen zo’n fan van ben. Onze tuin was er van overwoekerd toen wij hier kwamen wonen. Kostte mij enkele jaren om het volledig uitgeroeid te krijgen.

    1. In een tuin is het overwoekerend maar op een stenen brugje in de stad vind ik het prachtig.

      > Op 30-mrt.-2015 om 05:57 heeft mijnnikonenik het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

