street photography – straatfotografie III

straatfotografie-1

38 thoughts on “street photography – straatfotografie III

  1. Een bijzonder en kleurig straatbeeld Joke.
    De mevr. met de fiets steekt wel af bij de andere vrouwen in traditionele kledij
    Ze zijn allemaal met hun zelf bezig zo te zien.

  2. Mooi gekiekt.. een bonte verzameling van (vooral oudere!) mensen hè!. Maar je stond zelf dus wat verder weg begrijp ik.. dan zou ik het misschien ook wel durven.😉
    Groetjesss!

  3. Kleuriger en hopelijk beter zou het ideale straatbeeld moeten worden ! toch ontwaar ik ook een paar “norse blikken) Zouden eventueel van mij kunnen zijn maar ben niet zo kleurrijk !! Groetjes

    1. Denk niet dat je er tussen liep Willy! Inderdaad zag het ook op de foto die norse blikken, ik stond echt veel verder want heb er een serieuze crop van gemaakt.

  4. Een kleurrijk gezelschap. Die vrouw met blauwe jurk en bruin jasje heeft je in de gaten en zo te zien vindt ze het niet leuk!
    Mooie straatfotografie!

  5. een wel heel kleurrijk tafereeltje Joke..

    de meesten staan er wel vrij “ernstig kijkend” bij..

    knappe foto..

    prettige maandag

  6. Een schitterende diversiteit tussen mensen, al even schitterend in deze knappe straatfotografie gevangen!
    Fijne nieuwe week Joke, zonder problemen noch pijn!

  7. Dit kon in gelijk welke Europsese stad geshoot zijn. Mij kan het niet schelen hoe iedereen eruit ziet… als iedereen iedereen respecteert is het heel mooi. De werkelijkheid leert ons wel iets anders… Een radicale Islam en verdraagzaamheid gaat meestal niet samen..Ik heb veel islam-gelovige vrienden, die hebben evenveel schrik van die toenemende radicalisering als wij…

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

