anemone

anemoon-2139

40 thoughts on “anemone

  1. van deze haarscherpe weergave van een prachtige bloem kan ik weer ontzettend genieten en rust vinden…enkel focussen…net als fotorantje zegt…je word er ingezogen… grtjs

  2. Lievelingsbloemetje van m’n moeder.. moet altijd aan haar denken als ik ze zie.. nu dus ook. Fantastisch mooie kleuren!
    Groetjesss!

  3. Wow, wat een knappe macro Joke, je kan de meeldraden echt tellen! Met zo iets moois is het goed het eerste lenteweekend te beginnen waarin jij hopelijk weer de hort kan op gaan om voor ons dergelijke unieke opnames te maken…

  4. whaw!! prachtig!
    behalve één iets, niet dat het aan mij is om opmerkingen te maken, maar k doe het nu toch even😉 :
    de lichte vlek links stoort mij beetje, mijn ogen gaan steeds eerst naar daar ipv de prachtige details van de bloem
    maar dat kan geheel aan mijn hersencelletje liggen en hebben anderen er geen last van

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

