walking along the Dyle – wandelen langs het Dijlepad

De Mechelaar geniet graag van zijn stad, en terecht! Zeg nu zelf: een wandeling langs het water, te midden van het centrum, uniek en ontspannend. Wandelen over het drijvend stukje van het Dijlepad is een echte aanrader. Het pad leidt je langs (en over) de Dijle, tussen Haverwerf en Kruidtuin. Ontdek Mechelen vanuit een heel ander perspectief en bekijk de achterzijde van de oude huizen. De vele watervogels maken het stemmig en amusant, ook voor kinderen.

Zo kondigt de dienst Toerisme van de stad Mechelen wandelen langs de Dijle aan, wie ben ik omdat te veranderen. Ik weet dat ik ervan genoten heb.

 

 

32 thoughts on “walking along the Dyle – wandelen langs het Dijlepad

  1. Een flinke wandeling geweest, maar wel de moeite waard als ik naar deze prachtige foto’s kijk Joke, je had een prachtige dag voor deze wandeling en foto’s

  2. Oooo, bedankt Joke, niet alleen dat je ons dit nieuw pad signaleert, maar het bovendien nog zelf hebt afgelopen zodat we, het moet gezegd worden, niet alleen van al deze fraaie hoekjes kunnen genieten, maar vooral weer van die prachtige fotomontage die je er van maakte!

  3. niet dat ik zo vaak in Mechelen kom, maar deze wandeling sla ik nooit over Joke..

    fraaie foto’s met knappe weerspiegelingen ..

    prettige dag gewenst

  4. ja heerlijk hé zo langs het water en weg van de drukte
    mooie sfeerbeelden, k wil er zo weer naar toe

  5. Prachtige resultaten en een nieuw pad blijkbaar dat uitnodigt om te wandelen en bewandeld te worden. Ze doen de laatste jaren wel veel moet ik zeggen om de mensen meer actief te laten zijn.

  6. een leuke serie over dit pad. bijzonder dat het zo mooi weer was, waardoor alles er anders uitziet. de foto met de voetbrug onder de brug door is grappig bedacht. en de verrassende vele doorkijkjes die je dan krijgt is goed vastgelegd

  7. In alle eerlijkheid: ik ken Mechelen nauwelijks. Ik zou daar eigenlijk toch een keer moeten door het centrum wandelen om zelf een indruk te krijgen hoe het er is. De foto’s zijn alleszins verleidelijk. Mooi.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

