snowdrops

sneeuwklokjes-4066

38 thoughts on “snowdrops

  1. Wow…………..prachtig Lente beeld!!
    heerlijke foto!!

    gr. Nieske

    P.S. ik had 4 reacties van jou!! dat vind ik wel leuk, maar is niet nodig hoor, mijn reacties verschijnen pas
    als ik ze heb goed gekeurd, heb dat zo gedaan omdat ik een keer
    helemaal dood werd gegooid met spam!!

  2. De lente op een heel andere manier gefotografeerd dan wat we gewoon zijn, de stoere oude boom met die frêle witte bloemetjes… je wist dat contrast tussen beide knap in je foto te illustreren!

  3. Jeetje……. wat veel sneeuwklokjes!!!!!
    ik heb een ienimienie polletje in mijn tuin staan en ik kan er nog niet eens een foto van maken.
    Hier zie ik gelijk honderden sneeuwklokjes. Prachtig om te zien Joke🙂

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

