encounters

ontmoeting-4101

33 thoughts on “encounters

  1. Op het eerste gezicht een grappige foto, maar als je iets verder kijkt zit er heel wat meer in! Blij dat je precies weer zin in het bloggen krijgt Jokelief!

  2. Met zo’n outfit val je wel op🙂, ben benieuwd naar de andere kant🙂
    Geweldige foto Joke!
    Nog een fijne avond
    groetjes, Vanessa

  3. Haha.. hij dacht: ‘kom, ik héb die naaimachine.. al kan ik er niks van, ik maak me eens een leuk zomers outfitje!’..🙂
    Ik vind het echt leuk.. een man met lef.
    (maar ik lees hier bij de reacties dat het voor een fotoshoot was, dus hij loopt waarschijnlijk niet altijd zo hehe.. jammer hoor!)
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

