découvrez-vous

Découvrez-vous-1885

34 thoughts on “découvrez-vous

  1. Heel knap standpunt, op deze manier is er heel wat te ontdekken op de foto!

    ps: dankje voor je reacties op mijn blog. Ik laat even weten dat ik jouw reacties meerdere keren heb ontvangen. Waarschijnlijk dachtje dat er iets niet klopte omdat de reactie niet meteen verscheen. Maar ik heb mijn blog zo ingesteld dat reacties die worden gezet drie dagen na het posten van mijn bericht, dat deze dan in de wachtrij komen. Ik moet dan eerst de toestemming geven om ze te publiceren. Ik heb dit zo ingesteld omdat ik dan geen spam krijg. Sorry dat dit wat problemen heeft gegeven.
    Groetjes, Vanessa

  2. Geweldig initiatief🙂 Een fotograaf in een dorp in Frankrijk deed hetzelfde. Photos maken van de bewoners en ze plaatsten als posters op de vrije gevels van huizen en andere openbare gebouwen. Ik zie dat hetzelfde werd gedaan in Profondeville.
    Goed gezien van jou🙂

  3. Ik ben er een paar jaar terug geweest en toen hing het hele dorp vol met foto’s van kinderen,ouders,grootouders was dit nu ook nog zo Of was dit de enige foto.Mooi in je lens gevangen Joke.

  4. Hihi.. zag eigenlijk als eerste die mooie muurankers.. en toen scrollde ik verder naar beneden en zag pas die kop!🙂
    Goed gezien van jou!🙂
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

