we are waiting

kat-1776

48 thoughts on “we are waiting

  1. Bedoel je daarmee dat het nog acht dagen duurt tot je weer een fiere oma bent Joke? Hihi. Maar… wat een mooie foto, je zou zo bij die al even mooie poes willen gaan liggen…

  2. Uitgerekend over 8 dagen.. dan kan het nog wel 2 weken worden ook!🙂
    Geduld geduld.. ga maar naast poes liggen!🙂
    Groetjesss!

  3. Ik begrijp dat je kat misschien nog maar 8 dagen heeft? Hier ook met een kat, denk ik, maar hoop het niet. Ondertussen wordt hier goed en lang geslapen, nu het buiten koud is.
    Lieve foto.

  4. T klinkt niet zo leuk: “misschien heb ik nog 8 dagen”. Ik hoop dat je op iets geweldigs zit te wachten.
    Deze foto doet me denken aan mijn Hendrik, die al bijna 4 jaar geleden is overleden. Wat heeft deze kat ook een lief koppie! Geduld en sterkte met wachten Joke!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

