Happy New Year

Als geluk ergens voor het rapen lag
Zou ik daarheen gaan
Handen vol opgooien, hoog in de lucht
Dwarrelend met de wind in vogelvlucht
Langs de sterren en de maan
Zou het jullie kant op gaan
Al was het een klein beetje maar
Dan wordt het voor jullie
Een gelukkig nieuw jaar


huisdieren-4558

 

Deze laatste dag van het jaar laat ik jullie kennis maken met mijn huisgenoten🙂.

De oude grijze Prutske is 17,5 jaar en wandelt op drie poten. Eén van haar achterpootjes kan ze niet meer gebruiken. Die kleine witte Bereke is dit jaar in maart in mijn leven gekomen en viert haar verjaardag op 13 januari.

huisdieren-1871

Dit is alweer een vrouwtje. Ze werd mij aangewezen en weggegeven als een kater en de naam Apollo🙂 Ze was pas zes weken toen ze het nest uit moest, veel te klein feitelijk. Maar nu is het een grote kattin met een heel speciaal karakter en de beste maatjes met Bereke. Elke avond moeten ze een spelletje ‘pak me dan’ spelen in en rond mijn zetel.

kinderen

 

En dit is mijn wekelijkse huisgenoot, een manneke!, mijn kleinzoontje. Hier zie je hem eind vorig jaar, vier maand.

kinderen

 

En hier is hij vorige maand november, 15 maanden!

47 thoughts on “Happy New Year

  1. Heyyy Joke! Ook voor jou en al die daar rond je ( en dat zijn er tóch nog al wat!) een heel mooi nieuw jaar gewenst! Mijn hart gaat uit naar Prutske.. wat een bikkel, dat hondje.. op drie pootjes en dat op zó’n hoge leeftijd.. ik geef het je te doen! Go Prutske!!
    Bereke en Apollo, daar ga je nog héél veel plezier aan beleven.. en uiteraard aan die blonde knapperd die de rij sluit óók..!🙂
    Groetjesss!

  2. Ohhhh Joke, ik vind je huisgenoten allemaal heel leuk, maar je wekelijkse huisgenootje heeft mijn hart gestolen! Wat een pracht foto’s van dit stralende manneke.
    Ik wens je nog veel plezier en goeds in 2015 met je huisgenoten.

  3. A-Z nieuwjaarwens
    Ik wens je een jaar
    als een alfabet
    met alle letters van A tot Z
    van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
    tot Zegen, Zon en Zaligheid
    … maar als ik deze mooie foto’s bekijk heb je dat allemaal precies al hé Joke?

  4. bedankt voor je wensen
    een serieus beerke heb jij in huis🙂
    wat een leuke bende
    en je prachtige oogappel met z’n guitige oogjes doet iedereen smelten
    gezellig eindejaar en dat 2015 je heel veel leuks mag bezorgen

  5. Leuk om kennis te maken met je huisgenootjes, Joke, dat kleine manneke steelt wat mij betreft echt de show met zijn olijke lach.
    Ik wens je een rustige en veilige jaarwisseling, gevolgd door een heel goed en gezond 2015!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

