downstairs

DSCF1206

50 thoughts on “downstairs

    1. Neen hoor, er staat wel dat men altijd mag vragen om te verwijderen.

      > Op 29-nov.-2014 om 15:27 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  1. …jouw alerte geest ziet de dingen zoals ze zich voordoen…en toch, kom ik er weer eens op terug, sorry…er wringt mij wat als ik zo een foto bekijk, mijn ogen dwarsen een schuine lijn, het ‘remt’ een beetje de rust bij het bekijken…probeer deze foto eens links/ rechts te verwisselen, je zal versteld staan van het resultaat…daar is een reden voor Joke maar dit is voor een andere keer…groetjes van rené

  2. Mooi beeld weer, Joke,
    Er komt zo te zien nogal wat concentratie en hard werken aan te pas om samen gelijktijdig beneden aan de te komen. De weg terug zal overigens niet veel makkelijker zijn, lijkt me.
    Maak er een mooi weekend van.

  3. goshie Joke! ik blijf me verbazen, alweer zo’n prachtfoto! prachtig lijnenspel, en het meisje brengt kleur in dee mooie plaat!
    groetjes, Hilde

  4. Er is een fietsgoot voorzien, of hoe noemt zo’n ding.
    Maar gaat nog altijd beter van in de andere richting .
    Wakkere Joke, zeg ik maar.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

