the elevator

lift

38 thoughts on “the elevator

  1. in Brussel zou er één of andere wandeling zijn, langs tal van heel oude liften. Enkele dagen geleden las ik hier iets over. Het lijkt me echt iets voor jou en je nikon.

  2. Ik zou willen dat ik in een lift zat.
    Een lift die naar één verdieping gaat
    Waar ik heen wil
    En alle tussenverdiepingen voorbij laat gaan.
    Dat alle dingen die ik niet wil zien voor mijn ogen voorbij gaan.
    En aan het einde van de lift ben ik waar ik wil zijn.
    Maar als ik daar ben kom ik erachter dat ik er wel ben,
    Maar dat ik er niks aan heb.
    Dat deze reis met de lift zinloos is.
    Dus dat ik beter de trap kan volgen.
    Dan ben ik daarna wel moe, maar ben ik ook sterker.
    Voor het geval dat die verdieping tegenvalt
    Dat ik dan mijn leven voort kan zetten
    Zodat ik daarna een verdieping hoger kan gaan.
    Want als ik telkens de lift zou gebruiken
    Kan ik daarna niet meer leven.
    © Annelie

    Fijn weekend Joke!

  3. Hoe slaag je er toch altijd in om in één enkele foto een hele wereld op te roepen? Ook deze knappe opname zet je verbeelding aan het werk!
    Bedankt voor je reactie Joke en maak er een fijne dag van

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

