the bridge

 

 

30 thoughts on “the bridge

  1. Van een banale brug mooie foto’s maken, sommige fotografen kunnen dat😉
    Ik vind de hdr mooi maar niet iedereen is er blijkbaar fan van🙂

  2. Straf Joke ze hebben in leuven nog iets anders dan de “centraal ” wist ‘k niet !! Vaartkom 2 staat die brug werkelijk euh (ze hebben mij al dikwijls er op gewezen dat ik alles scheef zet Heeft te maken met ouderdom (inmijngeval of ……onkunde )- maar daar is bij Jouw zeker geen sprake van Groetjes heel mooie beelden

  3. Dag Joke, een zeer mooie collage, de kleine foto rechts boven (Vaartkom 02) is een topper, van die foto kan je een poster maken, ik wens je een fijne dinsdag toe. Beste groeten van Luc.

  4. Kijk, je moet er maar het fotografisch oog voor hebben om een ogenschijnlijk ‘ordinaire’ brug tot een fotografisch hoogstandje om te toveren!
    OT: ik hoop dat je wraak niet al te zoet voor je zal zijn, ik wacht met een bang hartje af hoor! *wink, big smile*

  5. die onderste vind ik een beetje “overdone”. Dat is natuurlijk een gevaar met HDR. Intussen al een paar jaar geleden dat ik er zelf mee bezig was.
    Wel een mooie reeks, hoor.

  6. Ik denk niet dat het dezelfde bridge is als uit het gelijknamig Zweeds feuilleton, maar deze is toch ook behoorlijk indrukwekkend. Jij hebt de brug dan ook heel knap in beeld gebracht, Joke.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

