fungi (1)

42 thoughts on “fungi (1)

  1. de vlieg geniet er ook van😉 goed dat je die nog eens een tweede maal groter hebt afgebeeld in het geheel. grtjs Zelf heb ik nog niet zo heel veel paddenstoelen gezien dit jaar, maar ben vooral de culturele toer op😉 grtjs.

  2. Van mij mag je nog heel veel door de knieën gaan Jokelief om dergelijke knappe foto’s te maken… wow, dat is deze keer niet anders! En als ik de reacties zo bekijk, dan vindt iedereen dat hier… met recht en reden!
    Fijne nieuwe week meid, hopelijk met zo nu en dan toch een rustpuntje in…

  3. Je hebt de smaak te pakken Joke,
    allez ik bedoel in het fotograferen van paddenstoelen.
    Want ik weet niet welke er eetbaar zijn.
    Het lage standpunt maakt geeft ze meerwaarde
    waardoor ik zie dat je door de knieën hebt moeten gaan
    of plat op de grond lag!?🙂
    Gr.
    P-TER

  4. Dit zijn echt hele mooie foto’s van de paddestoelen.
    Je hebt ze niet alleen mooi helder en scherp maar ook
    vanuit mooie standpunten gefotografeerd🙂

  5. Die op de eerste foto (links) niet meer, maar al die andere parelstuifzwammen zijn nog eetbaar hoor.. ze moeten nog wit en stevig zijn!
    Heel mooie foto’s.. ik zag deze zwammen voor het eerst in Monthermé.. klein plaatsje net over de Franse grens en heb toen op moeten zoeken hoe ze heten. Daarna nooit meer vergeten natuurlijk.. ze heten zoals ze eruit zien!🙂
    Groetjesss!

    1. Ik eerlijk gezegd ook niet hoor!🙂
      Maar wat lees ik.. ga je echt op je buik voor dit soort opnames? ik niet hoor.. ik ga alleen een beetje door m’n knieën en houd m’n toestelletje er vlak voor.. veel keer knippen en dan zie ik later wel wat er gelukt is en wat niet.

    2. Ja hoor, heb een plastiekzak bij en ga goed neer! Alleen achteraf dat recht komen 😄

      > Op 5-okt.-2014 om 20:48 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

