one at a row

Blankenberge

31 thoughts on “one at a row

  1. hey Joke!
    Strandhuisjes zag ik al veel, in &lle rijen, hoeken en kanten. maar deze hebben toch weer iets dat ik nog niet zag. wat me vooral opvalt is natuurlijk de kleuerencombinatie van de 2 daken (blauw en rood, tegenover al de andere witte dken) én het rode vlaggeje dat het linkerbovenhoekje een mooie invulling geeft.
    ook apart op deze foto is dat bijna enkel de daken van de strandhuisjes ziet, en dat is echt weer een aparte invalshoek! ik vind het een erg leuke ‘trial’ Joke! je bent creatief en zoekt naar andere beelden van ‘veel gefotografeerde’ onderwerpen!

    Liefs, Hilde

  2. Wat knap gedaan, ik vind dit echt heel mooi!
    Prachtig ook met de zachtblauwe tinten van de zee en de lucht op de achtergrond!
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Vanessa

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

