The Old Fashioned Way

army vehicle – 1914 – legervoertuig

voertuig-1914

27 thoughts on “The Old Fashioned Way

  1. Ik dacht heel even aan de Amish, maar ik zie dat het een legervoertuig is. Fraaie z/w plaat weer! Gebruik je een filter, want ik vind de contrasten zo mooi! Fijn weekend Joke, grtjs😉

  2. De tegenstelling tussen de oude huifkar en de moderne gebouwen er achter heb je knap op de foto weten te vangen, het wit-zwart maakt het imo àf!

    1. Dat is waar maar heb een beetje gecropt om de mensen weg te krijgen.

      > Op 28-aug.-2014 om 21:10 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

