flowers

42 thoughts on “flowers

  1. prachtige bloemen en foto’s, leuk zo’n slide show als je op een foto klikt
    heb zelf nog niet kunnen ontdekken hoe dit werk in WordPress

  2. daar fleur ik nu van op Joke

    mooie kleurrijke en scherpe foto’s

    groeten

    ps : door een pc crash was ik enige tijd niet actief op het net

  3. Jouw bloemen doen het uitstekend in deze koude en regenachtige periode. Zo’n fleurige en kleurige serie stemt een mens weer wat vrolijker. Mooi hoe je het vliegje op de agapanthus hebt gekiekt als bonus.

  4. Wauw.. mooie kleuren bij elkaar hè.. vind die blauwe agapanthus ook altijd zo mooi en fotogeniek.. als ik er zo eentje tegenkom onderweg gaat ie op de foto hehe. Maar wat is die grote.. een bijzondere buddlea-soort?
    Groetjesss!

    1. Oh.. ik bedoel die linker grote hè.. die onderste buddlea heb ik zelf ook in de tuin!🙂
      Agapanthus heet trouwens in het Nederlands Afrikaanse lelie.. dus de lelies heb je mooi bij elkaar staan hehe.

  5. ik heb je blog genomineerd voor de very inspiring blogger award
    bedankt voor de mooie foto,s en je inspiratie🙂

    groetjes hans

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

