demoiselle and weed

Terwijl ik met mijn zogezegde allergie aan pollen al weken pilletjes aan het slikken ben, loop ik

al 5 dagen rond met een zeer hese stem en last in de keel. Deze morgen stond ik op met nog

wat meer keelpijn en een etterend oog. Allergie? Mijn voeten, denk ik. Vanavond nog maar

eens gaan luisteren bij de dokter want dat oog ziet er zo niet uit🙂

Neen ik kom hier niet klagen, ik beschrijf maar even de toestand en zo was ik deze voormiddag

dan toch mijn verwilderde tuin aan het bekijken en aan het denken dat met dit warme weer ik 

het gras nog niet heb kunnen afrijden en het dringend nodig is. Zie maar het onkruid.

bloemen

en ja ik had mijn fototoestel bij (de buren zijn het nu al gewoon) en om mijn dag goed te

maken kwam deze mademoiselle even poseren! Wat deed dat deugd aan mijn oog.

waterjuffer

 ♦

35 thoughts on “demoiselle and weed

  1. Ik zie veel mooie volle vrouwen op een zondag bij mij door de straten op weg naar hun kerk.
    Maar deze ranke dame zie ik ook graag zitten.

    Vriendelijke groet,

  2. Hopelijk gaat het al wat beter met je oog Joke, anders van harte beterschap,
    en toch nog een paar mooie scherpe macro foto’s gemaakt, ondanks alle allergie ellende

  3. Onkruid? Káásjeskruid!🙂
    Jij gaat dus ook al de tuin in met je camera als je wat onder de leden hebt en afleiding zoekt? ik vind dat ideaal hoor.. het baat meestal niet, maar schaden zéker ook niet hè! Mooi die libel.. er vloog er hier net eentje rond me heen, maar die ging niet zitten.
    Hopelijk snel weer de oude, Joke!
    Groetjesss!

  4. De
    nk aan Sam Goris en volhouden ‘k heb een zwak voor vrouwen met een “hese stem” ( zonde bijbedoeling hoor )
    En met dat “lodderoog” zo noemden wij dit euvel vroeger . Weet je verduiveld mooie scherpe foto’s te maken !! Groetjes en beterschap he

  5. Een wijs besluit meid, eindelijk de opinie van de dokter te vragen, want zo kan je niet blijven lopen hoor! Hopelijk is er snel een remedie voorhanden zodat jij van de nare toestand verlost wordt…
    Het heeft je ondertussen niet tegengehouden weer knappe foto’s te maken; leve het onkruid en de juffers die daar op afkomen!

  6. de uitbater van het fietspunt had vandaag ook last van niesbuien en lopende neus. Hij weet er van hooikoorts, maar normaal gezien is dit nu niet het moment om daar last van te hebben of heb ik het mis.
    Onkruid kan ook mooi zijn,

  7. Staan er weer leuk op, en die libelle, vandaag zeker honderden gezien, grotere maar men camera liet het afweten, morgen een nieuwe aanschaffen, heb wel een beetje gevloekt in men binnenste, ook veel vlinders niet goed terwijl hij nog aangaf dat ze perfekt waren,jammer herdoen,grt,Freddy
    http://sportman.skynetblogs.be/

  8. ondanks de zomerse ongemakken heb je je oog weer wat op wat moois laten vallen Joke.
    Sterkte en beterschap !
    Het gras komt wel weer goed😉

  9. ondanks je allergie zie je toch nog prachtige dingen om je heen! wonderlijke foto van die ‘mademoiselle’!
    lieve groet, Hilde

  10. Je toch maar goed verzorgen hoor, Joke. Laat het gras intussen maar groeien. Dat doe ik ook. Karweien in de tuin zijn voor mijn rug nog net iets teveel gevraagd.
    En op je eigenste blog mag je al eens klagen hoor, Joke. Daar dient een blog voor.
    Groetjes !

  11. Heb het ook ieder jaar zitten en moet dan een pulletje allergodill halen in de apotheek omdat ik anders wel mijn ogen zou uitkrabben van de jeuk. Meestal begint dat bij mij eind augustus. Het staat me dus nog te wachten. Tenzij natuurlijk dat die prachtige waterjuffer de kleine beestjes pakt die de oorzaak zijn van al dat onheil.

  12. gelukkig zien je ogen nog steeds wat mooi is, prachtige foto’s!
    wel sexy, hese stem😉 maar o zo vervelend voor je dat de pillen niet eens helpen, hopelijk kan de dokter een andere oplossing bieden
    k zou het gras nog wat laten staan, je zal die prachtige bloemekes toch niet omrijden zeker😯

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

