36 thoughts on “carduus – distel

  1. heel mooi. je toont aan hoe minder meer kan zijn.

    OT: neen, ik hielp niet met het blauwe water in Liverpool. Het was al kunstmatig blauw genoeg.

  2. Gelukkig zijn we zo gezegend door de natuur, waardoor we steeds weer pareltjes voor onze lens krijgen, en dan moet je ze vangen, wat jij dus uitermate goed kan 😉

  3. Je foto’s worden geleidelijk aan weer steeds minimalistischer Joke. Maar ze blijven mooi! 🙂

  4. Jaaa… het is weer de tijd van de distel, ook in mijn tuin beginnen ze langzaam maar zeker te bloeien. Gelukkig is dit zogenaamde onkruid beschermd zodat het niet meer met uitsterven wordt bedreigt. Want hoe zou jij er anders zo’n mooie macro’s van kunnen maken?

  5. Mooi, Joke, maar de scherpte ligt hier wel in een heel klein gebiedje. Wat dat betreft vond ik je voorgaande macro’s van de dauwdruppeltjes en die van het fijne bloemetje net ietsje sterker dan deze.

    1. Het is her inderdaad heel beperkt, bewust, maar het had iets meer diepte en scherpte mogen inzitten.

      > Op 15-jul.-2014 om 21:11 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  6. Hmm.. mijn mening wijkt af vrees ik.. ik vind dit té vaag, té onscherp voor ‘t mooi eigenlijk. Kan hè? 🙂
    Groetjesss!

Welkom - Welcome

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.