fun on wheels 2

three point shot

wheelchair-basket-01

39 thoughts on “fun on wheels 2

    1. Ja hoor, ik heb vrijwillig een reportage gemaakt, honderden foto’s

      > Op 28-mei-2014 om 16:26 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  1. Wat een grote concentratie straalt van zijn gezicht af… wat een fotografisch kunnen ook van jou om dit zo knap op de foto weten te vangen!

  2. De lichtomstandigheden bij deze foto lijken me niet bepaald optimaal. wat wel mooi is zijn de samengeknepen lippen en de ogen de goed zijn gefocust op zijn doel. Mooi die concentratie

    1. Neen zeker niet, een sporthal met een paar gewone lampjes zijn niet ideaal en zeker niet om twee dagen, 8 u per dag te fotograferen om voor de leden van deze tornooien een reportage temaken voor hun en mijn plezier.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

